"Až pochopíme, že se nerodí plod, ale citlivá inteligentní myslící bytost, tedy člověk, až ruce nastavené k práci skloníme, abychom je nabídli k pomoci, až pochopíme, že těhotná se stává bohyní a ve chvíli porodu odchází do svého nitra, kam nikdo nesmí vstoupit, až pochopíme, že jsme jen pozorovatelé, pak jsme porozuměli, co je normální porod."
(Dagmar Suchá, UNIPA)

středa 21. ledna 2009

Včera

Včera se narodil Matěj Krmíček, spala jsem 4 hodiny a potom udělala zkoušku z neurologie, 4 hodiny jsem skládala faktury vydané do krabic a přišlo mi to jako nejlepší pozkoušková činnost, prý báječně píšu, zhruba tak od 17 jsem se ocitla v neustálém kruhu připíjení na Matějovo zdraví a na zdraví - všem dětem, který jsou a který teprve přijdou a na zdraví všem maminkám a na zdraví všem tatínkům a všem porodům... A dneska ráno bylo ráno v 11 a chvíli jsem přemýšlela, kde je nahoře a kde dole a kudy z postele.

A novinky:
Už jsem taky na Facebooku...
Čtu Shantaram, je to fakt fakt úžasný:)
Poslouchám Cédo z filmu Love song for Bobby Long, je tam totiž neuvěřitelnej výběr báječných písní, fakt doporučuju.
Vypalovačka nevypaluje.
Ségra bydlí přechodně u nás. Vaří, budí mě něžně, jde se mnou občas na kafe a na jídlo:)

and I love her...:)

TSCHUS! J.

Žádné komentáře: