"Až pochopíme, že se nerodí plod, ale citlivá inteligentní myslící bytost, tedy člověk, až ruce nastavené k práci skloníme, abychom je nabídli k pomoci, až pochopíme, že těhotná se stává bohyní a ve chvíli porodu odchází do svého nitra, kam nikdo nesmí vstoupit, až pochopíme, že jsme jen pozorovatelé, pak jsme porozuměli, co je normální porod."
(Dagmar Suchá, UNIPA)

pondělí 26. ledna 2009

Kulturní okénko:

Dnes: Leoš a Mareš reloaded v Huse, pořád ještě nevím, co si o tom mám myslet...
Zítra: Groovey nebo sauna???
V pátek: Yvonne Sanchezová na Flédě
V neděli: Szidi Tobias v Redutě

Báseň pro sestru:

Na zamilovaný louce
všichni se milujou
a tý smutný holce
čokoládu vařijou.

Všichni si ju večer dají
a prý, že se smutek nezají!

Čokoládo, čokoládo
miluju tě víc než je zdrávo!
Na zamilovaný louce
už není smutno, žádný holce!

J.

PS: Ve zkouškovým žiju extrémy. Buďto vstávám v 6 nebo v 11, vína piju moc nebo vůbec žádný, za kulturou jdu jeden týden čtyřikrát a druhej vůbec ne, učím se dnem i nocí nebo vůbec, jezdím všude na kole nebo chodím pěšky, všechny miluju nebo nechci vůbec vylézt ven. Co je stále stejný je stav mojí bakalářské práce, štamgasti u nás ve vinárně, Linda - že má pořád hlad (mimochodem si právě 23:27 uvařila míchaný vajca)... Překvapil mě včera večer pták na Žerotíňáku. Kolem 18:00 zpíval, jako v májový teplý podvečer. A já jsem si vzpomněla, jaký to je ty vlahý teplý letní podvečery a jak se těším až přiletí rorýsi a budou volat o afrických dálkách.

Dneska jsem ségře v lékárně před paní prodavačkou řekla "No když to neprodávají, tak to asi nemají, Bobiku!" A ségra mi venku říkala, že jí nemám na veřejnosti říkat Bobiku a hrozně jsme se tomu řechtaly:)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jani, opravdu Leoš a Mareš?;-)M.

Jaňula řekl(a)...

HIHI no já mám s tím jejich názvem prostě problém:))))))

*janina* řekl(a)...

Bobiku :-))))