"Až pochopíme, že se nerodí plod, ale citlivá inteligentní myslící bytost, tedy člověk, až ruce nastavené k práci skloníme, abychom je nabídli k pomoci, až pochopíme, že těhotná se stává bohyní a ve chvíli porodu odchází do svého nitra, kam nikdo nesmí vstoupit, až pochopíme, že jsme jen pozorovatelé, pak jsme porozuměli, co je normální porod."
(Dagmar Suchá, UNIPA)

sobota 4. října 2008

Vse se v lepsi obraci...

  • Prvni a nejlepsi zprava je, ze budu mit kolo. Maji ho pro me spoluzacky porodky a dneska me dokonce s nim vezmou na vylet po Gottingenu, na coz se velmi tesim.

  • V kuchyni jsem nasla naprosto zapraseny hrnec, takze mam v cem varit. Dneska jsem k nemu nasla jeste uplne zaprasenou lzicku, takze mam i cim jist a michat. Taky jsem nasla konvici na caj, kterou uz hafo dlouho nikdo nepouzil, tak ji pouzivam ja. A varim si Andele straznyho, caj darovany na cestu. U toho vareni jsem se seznamila s Izraelkou, ktera me hnedka pozvala na sledovani Friends - ma prej vsechny dily. Vcera me priserne bolela hlava, tak jsem pozvani odmitla, ale dneska asi neodolam. Izraelka se me ptala, jestli nemam neco cim zamest "dust". Nabidla jsem ji nove koupene hadry a ona se na me nechapave divala, ze to jako ne. Tak ja rikam, jestli jar nebo co teda chce. A ona rika: "no vis co je dust?" a ja rikam: "vim". "No a cim ten "dust" das jako pryc?", rika ona. A ja rikam ze vezmu hadru, namocim ju a je to. A pak me to napadlo, ze vona chce smetacek a lopatku (predvadim ji, jak se zameta)... A ona opravdu chce! "Tak to nemam", rikam ja. To byla zase konverzace...


  • Delaji tu vyborna capuccina a taky cokoladove zakusky, vylezla jsem na vez, ktera vypada, ze kazdou chvili spadne, rikala jsem si, ze by to byla hezka smrt, ale prispela jsem jim euro na opravu, uz ctvrty den nemam hrebinek, dneska si ho opravdu hodlam koupit. Ha prave mi tu pujcili delsi usb cabel, budou fotky!


Podzim je nejlepsi! pa J.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Jaňulko,
krásně se to čte.
JSem zpět na porodním sále. A v sobotu po půlnoci krásný porod Amálky, zase jsem se ujistila v lepší porodnictví:-))
Krásný pobyt a zkušenosti nejen porodní Ti ze srdce přeje Zuzka Vojťa

Anonymní řekl(a)...

No s tim hřebinkem mě to dorazilo. Podepisovat se asi nemusim.
Měj se hezky a snaž se udělat dobrý první dojem. Nemusíš se potom tak snažit. D

Anonymní řekl(a)...

Tak mi zrovna přišel mail, že se známým narodila v sobotu po půlnoci Amálka - to je ale náhoda,co? Nebo že by dvě Amálky za noc?
V.

Jaňula řekl(a)...

Ahojky to byla určitě Amálka Vláďova, že jo ZUZO??? Určitě:) TO je prima:) Já taky dostala fotku. Ať žije Amálka a krásné porody:) J.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Jaňulko,

jasnočka, byla to Amálka Vladová :-)))
Byli jsme i chvilku doma,..a papk to šlo vše po másle a bez zásahů,...
Noc je noc:-)
Myslím na Tebe, měj se tam moc krásn a načpej co to jde :-))

Zuza