"Až pochopíme, že se nerodí plod, ale citlivá inteligentní myslící bytost, tedy člověk, až ruce nastavené k práci skloníme, abychom je nabídli k pomoci, až pochopíme, že těhotná se stává bohyní a ve chvíli porodu odchází do svého nitra, kam nikdo nesmí vstoupit, až pochopíme, že jsme jen pozorovatelé, pak jsme porozuměli, co je normální porod."
(Dagmar Suchá, UNIPA)

středa 15. října 2008

V pokoji číslo 2:

Hola hej!
Mám na pokoji internetíček:) A jsem z toho celá šťastná. Jen co jsem se zabydlela, koupila pár pohledů na výzdobu pokoje, vyhrabala tady ve sklepě nástěnku, malou skříňku k posteli a jiné potřebné věci, dostala jsem nabídku k přestěhování. Asi tady nebudu dělat první měsíc nic jinýho, než se stěhovat. Spolužačka ze školy bydlí v jednom z těch krásných dřevěných baráčků v centru, má malý dítě a potřebovala by s ním pomoct. Tak mi nabídla, že bych u ní mohla bydlet skoro zadarmo a občas jí s Kiliánem trochu pomoct. No, nebrali byste to?:) Já jo. Mám ale ke stěhování neskutečnej odpor, mám z toho nervy a nesnáším to tahání milionu věcí s sebou, tak mi držte palce, ať to ve zdraví zvládnu. Tohle je můj momentální pokojík, jeho krásnější část:) Právě jsem musela vrátit nástěnku, prý jsem ji zabavila nějakýmu pánovi... Chjo.



Vyzkoušela jsem si, jaký to je rozjíždět se, když máte na zadním kole přidělanej zámek. Ujela jsem asi metr, ten káblík od zámku se zapletl do kola, byl totálně od oleje začerněnej a tak jsem se to jala vymotávat. Byla jsem jak prase a vůbec jsem nevěděla, jak to černidlo dám dolů z ruk a z toho zámku. Vždycky, když jsem na něj šáhla, byla jsem zas černá, fakt výborný, když jste uprostřed města... Včera jsem objevila ve městě Fair trade obchůdek, dala si tam fair čokoládu a fair kapučíno a bylo to za fakt FAIR hafo EUR!



Navštívila jsem tu saunu. V pondělí a středu je jenom dámská, je docela velká a je naprosto úžasná. Za 3.50 (na 3 hodiny) jsem si zaplavala ve velkým bazénu a pak se šla vysaunovat. Je to ve sport centru pro studenty, čistota země nic moc, ale sauna mě totálně nadchla, tu mají novou. Vyšla jsem z ní rovnou na balkon pod oblohu a začalo pršet, konečně jsem na chvíli vypnula všechny zapojený mozkový závity a nechala myšlenky rozplynout se v ledové vodě a v dešti. Bylo to osvobozující.



Mimozemský zážitek jsem měla z nemocnice. Byly jsme u jedné maminky, která byla druhý nebo třetí den po porodu a koupaly jsme mimčo v kyblíku. Věděla jsem, že to má na mimča uklidňující účinky, protože je to podobné prostředí jako v děloze - voda až po bradu a kolem stěny kyblíku. Nikdy jsem to ale neviděla na vlastní oči. Mimčo se drží obouma rukama za hlavičku a je zároveň nadnášený vodou. Bylo neuvěřitelný, jak se najednou mimčo zklidnilo, zůstalo koukat s otevřenou pusinkou. A já taky:)



Stěhování zdar! J.
Posted by Picasa

Žádné komentáře: