"Až pochopíme, že se nerodí plod, ale citlivá inteligentní myslící bytost, tedy člověk, až ruce nastavené k práci skloníme, abychom je nabídli k pomoci, až pochopíme, že těhotná se stává bohyní a ve chvíli porodu odchází do svého nitra, kam nikdo nesmí vstoupit, až pochopíme, že jsme jen pozorovatelé, pak jsme porozuměli, co je normální porod."
(Dagmar Suchá, UNIPA)

pondělí 25. února 2008

Co je dneska nového...

- Dostala jsem krysu! Spí se mnou a má dva tesáky jako bobr.
- Náš děkan dostal zřejmě spásnou myšlenku, abychom jako ten začátek semestru nepřepískli..., tak nám na tuto středu udělil děkanské volno. Já ho miluju...:)
- V neděli večer jsem byla na masáži. To nebyla masáž, to byl teror!!!, dobrovolně podstoupenej. Paní masérka říkala, že když to bude hodně bolet mám aspoň dýchat. Hehe. Dýchejte, když máte pocit, že je to vaše poslední hodinka...
- Uděláme si takovej průzkum.... - hledejte v pravým sloupečku.
- Zjistila jsem, že nejlepší nakládaný hermelín je vždycky ten VÁŠ!!!
- Týjo dneska jsem byla na cvičení s takovou tyčí co vypadá jako oštěp, držíte ji uprostřed a jelikož vona má na koncích závaží, stačí ji trošku rozkmitat a to je právě účel "hry". Kmitat s tou tyčí a prej se vám posilujou "hluboko" uložený svaly. Já jsem si teda spíš chvilkama připadala jako docela normální magor...
- Zkoušela jsem vyfotit Zebru..., ale jako fakt to líp nešlo.
J.




Posted by Picasa

Žádné komentáře: