"Až pochopíme, že se nerodí plod, ale citlivá inteligentní myslící bytost, tedy člověk, až ruce nastavené k práci skloníme, abychom je nabídli k pomoci, až pochopíme, že těhotná se stává bohyní a ve chvíli porodu odchází do svého nitra, kam nikdo nesmí vstoupit, až pochopíme, že jsme jen pozorovatelé, pak jsme porozuměli, co je normální porod."
(Dagmar Suchá, UNIPA)

čtvrtek 4. října 2007

V Café 99


Minulý týden jsem zjistila, že mám volné 3 hodiny, a tak jsem je využila k příjemnému "nicnedělání". Po cestě jsem měla Café 99 - a tak jsem si vychutnala alžír, ovocný hrnek a REFLEX k tomu. Zaujal mě článek o hormonální antikoncepci. Zatím žádný doktor, který nás učil, neřekl o hormonální antikoncepci nic pozitivního. Obzvláště kardiologové od sv. Anny nám několikrát říkali, že by ji nepředepsali nikomu ze své rodiny. Holt ono to každodenní dopování hormonama s sebou nějaký rizika nese a není jich zrovna málo. On už selský rozum tak nějak napovídá, že tělo tak jak funguje, funguje správně a nejlíp, jak může. Jak začneme zasahovat do jeho chodu antibiotikama nebo hormonama, tak se nám to za čas vrátí. A tak hlasuju pro všechny jiný metody antikoncepce, jen pro ty prášky se mi ruka zvednout nechce. Když si představím, jak malinký množství hormonu stačí na všechny ty ženský (či mužský) pochody v těle, tak mi to připadá svým způsobem docela úžasný a tajuplný. A do tajných věcí se dost často nemá strkat nos! J.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ahojky Jaňulínku :), jen to pěkně šiř dál :) Máš to tady pěkné :)

Anonymní řekl(a)...

Petruška!!! :)

Anonymní řekl(a)...

Jani, to je na velkou osvětu.
Bohužel je tu obrovská konkurence v podobě šíleného seriálu z Růžovky, kdy zrovna v posledním dílu zase školili rodiče pubescentek ohledně HA...
Přijde mi zajímavé, co píšeš o všech těch učitelích a doktorech. To by chtělo zveřejnit a rozmáznout. Přijde mi to podobně hnusné jako plošné povinné očkování všech proti všemu, ale to je zase trochu jiné téma ;). D.