"Až pochopíme, že se nerodí plod, ale citlivá inteligentní myslící bytost, tedy člověk, až ruce nastavené k práci skloníme, abychom je nabídli k pomoci, až pochopíme, že těhotná se stává bohyní a ve chvíli porodu odchází do svého nitra, kam nikdo nesmí vstoupit, až pochopíme, že jsme jen pozorovatelé, pak jsme porozuměli, co je normální porod."
(Dagmar Suchá, UNIPA)

úterý 2. října 2007

Poprvé!

Říkám si, jaké vymyslím oslovení - něco jako: Milý virtuální světe! A ono mě taky nic jinýho nenapadá. Tak tedy ještě jednou: Milý virtuální světe! Ahoooj! Jsem tu, moje písmenka posílám do světa, mám svůj první BLOG, hurá a třikrát sláva! Momentálně mi jde hlava kolem z chystání sbírky "Postavme školu v Africe", potom taky z barevných javorů - umí se vážně vyfiknout, a taky z neustálého pobíhání mezi školou a knihovnou. Za chvíli poběžím zase do kina - jdeme s Vikoušem na český film s příšerným názvem Gympl. Kdyby to nebyla Viki, tak na to nikdy nejdu... Na víkend frčím do Prahy na konferenci "Laktační ligy". Těším se na vlak, Prahu a něco novýho. Tak hezký večer! J.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

No,tak to mám teda štěstí,že jsem to já:-)) Však já tě zase na nějakou blbůstku přemluvím... mezi náma,vono se to vyrovnává - už teď se těším,co budeš vyvádět na Budařovi...:-))) Pa,zlato!V.

Anonymní řekl(a)...

ty mas neco spolecneho s projektem postavme skolu v africe? super! zrovna tenhle projekt jsem se loni rozhodnul podporovat mymi skromnymi dary.

http://hawran.bloguje.cz/451131-postavme-skolu-v-africe.php