"Až pochopíme, že se nerodí plod, ale citlivá inteligentní myslící bytost, tedy člověk, až ruce nastavené k práci skloníme, abychom je nabídli k pomoci, až pochopíme, že těhotná se stává bohyní a ve chvíli porodu odchází do svého nitra, kam nikdo nesmí vstoupit, až pochopíme, že jsme jen pozorovatelé, pak jsme porozuměli, co je normální porod."
(Dagmar Suchá, UNIPA)

čtvrtek 6. prosince 2007

Nalačno...

Pralinky, pravý belgický, nalačno, když máš hlad, docela velkej hlad! Uááááá - báječná chuť, to vychutnáš jako nikdy:) Ale snědla jsem je všechny... Nepočítejte s tím, že když jíte pralinky nalačno, něco vám zbyde.

Něco na na knihovnické téma: Medieval helpdesk.

Dneska v První pomoci:
Já: "Paní magistro, kolikrát jsem chyběla? Já si to nepamatuju... Já mám pocit, že mockrát."
Mgr: "Jojo, podíváme se... Tááák Růžičková, no já tady mám dvakrát. Souhlasí to?"
Já: "Super!"
Mgr: "Takže souhlasí."

Mgr: "No mě jedna porodní asistentka před porodem chlácholila, že když to šlo dovnitř, půjde to i ven..."

Mgr: "Společný sprchy jsou super! Já jsem si tak vybrala manžela!"

A takový my máme hodiny pořád... :) J.

Žádné komentáře: