"Až pochopíme, že se nerodí plod, ale citlivá inteligentní myslící bytost, tedy člověk, až ruce nastavené k práci skloníme, abychom je nabídli k pomoci, až pochopíme, že těhotná se stává bohyní a ve chvíli porodu odchází do svého nitra, kam nikdo nesmí vstoupit, až pochopíme, že jsme jen pozorovatelé, pak jsme porozuměli, co je normální porod."
(Dagmar Suchá, UNIPA)

středa 26. prosince 2007

"Já bych chtěla být... princezna!"

Je to tak asi měsíc, co mě napadají samé báječné věci. Třeba: čím bych tak ještě mohla být, kromě porodní asistentky. Vezmu to popořádku. Tak nejdřív jsem vymyslela, že bych mohla být celkem dobrá zpěvačka. Asi tři hodiny jsem seděla a zkoušela vymyslet nejdřív text a potom i melodii písničky. Řeknu vám, že jak jsem vymyslela nějakej nápěv, tak mi nešel vůbec z hlavy a už mi potom nešlo vymyslet nic jinýho. Takže jsem skončila na jedné kraťoulilinké písničce, o jedné sloce, protože ke druhé mi chyběly zase slova... Melodie byla vtíravá, text melancholický a teskný. To mi tak pomalu docházelo, že takhle to asi dál nepůjde. Budu muset být zpěvačka, které hudbu skládá někdo jinej, třeba jako Szidi Tobias. Jenže, kde sehnat tak hezký textíky a hudbu a šikovný muzikanty, že...
Tvůrčí ambice mě neopustily a založily jsme tedy divadelní čtveřici. Momentálně částečně troskotáme na tom, že se nám hra, kterou hrajeme, moc nelíbí a tak hledáme novou, a taky na tom, že se nám divadelní zkoušky čím dál častěji zvrhávají v taneční večírky s vínem, tancem a čokoládou.
Zkoušela jsem taky fotit, ale na pěkný fotky je můj OLYMPUS mju digital 500 moc "digitální". Taky bych mohla zase znova hrát na klavír - šansony, nebo chodit do sboru, do keramiky, nebo psát filmový scénáře (todle jsem ještě nezkoušela, protože nejdřív musím zjistit, jak se takovej filmovej scénář píše... Zatím mi to připadá pořád jako dobrej nápad, kterej se musí vyzkoušet). Co já vím, co mě ještě napadne.
Poslední nápad ze včerejška je, že bych mohla předčítat hry v rozhlase. Včera jsem ségře do 1:30 v noci předčítala Ramona od ŠABACHA. Řezaly jsme se smíchy až do konce knížky! Jsem v tom vážně dobrá! Tak, berete mě?:)
J.




Posted by Picasa

2 komentáře:

HaWran řekl(a)...

jednu vec jsi ale neuvedla: stat se electro boogie tanecnici, treba takhle http://youtube.com/watch?v=GWKDlF_oAXI

Anonymní řekl(a)...

Já tě beru a ty fotečky taky, jsou moc krásné :)
Petruška