"Až pochopíme, že se nerodí plod, ale citlivá inteligentní myslící bytost, tedy člověk, až ruce nastavené k práci skloníme, abychom je nabídli k pomoci, až pochopíme, že těhotná se stává bohyní a ve chvíli porodu odchází do svého nitra, kam nikdo nesmí vstoupit, až pochopíme, že jsme jen pozorovatelé, pak jsme porozuměli, co je normální porod."
(Dagmar Suchá, UNIPA)

středa 7. dubna 2010

Konečně - Bible porodních asistentek


Ráda bych se s Vámi podělila o nadšení z knihy Guide to Childbirth, kterou napsala světoznámá americká porodní asistentka Ina May Gaskin. Založila centrum přirozeného porodu The Farm Midwifery centre, které funguje již 25 let pod vedením porodních asistentek. Asistovala u mnoha porodů v domácím prostředí, v jejich centru i v nemocnici.

Našla jsem zde informace o průběhu porodu, které nám - jako studentkám porodní asistence nikdo neřekl, a přesto je považuji za zásadní, informace o přirozeném průběhu porodu, o ženském těle, psychologii porodu atd.

Nadchla jsem se tolik, že bych ráda tuto knihu přeložila:)

Doporučuji ji všem porodním asistentkám i maminkám před porodem. Porodní asistentky by ji podle mě měly číst povinně!!!

Knihu můžete objednat přes AMAZON ZDE. Já se chystám jednotlivé kapitoly zveřejňovat na blogu.

Pokusila jsem se také kontaktovat některá nakladatelství, zda by měly o překlad zájem. Při té příležitosti mi byla doporučena ještě jedna kniha, o kterou jsem v knihkupectvích nezavadila, prý mají malý odbyt, tak tedy ještě reklama na další knihu: Zdravé těhotenství a přirozený porod, přírodní techniky pro šťastné těhotenství a přirozený porod - k objednání ZDE.

"Lets make our Earth better!"

J.

2 komentáře:

spaceIL řekl(a)...

mně se líbí, jak jseš naprosto oddána svý práci. to je vzácný a takový lidi by se měli hýčkat. :-)

Dvoukvítek řekl(a)...

Jéé! Tak to zní skvěle..jako pravidelná čtenářka tvého blogu se těším na kapitolky, i když to možná nevydržím a koupím si ji :-)