"Až pochopíme, že se nerodí plod, ale citlivá inteligentní myslící bytost, tedy člověk, až ruce nastavené k práci skloníme, abychom je nabídli k pomoci, až pochopíme, že těhotná se stává bohyní a ve chvíli porodu odchází do svého nitra, kam nikdo nesmí vstoupit, až pochopíme, že jsme jen pozorovatelé, pak jsme porozuměli, co je normální porod."
(Dagmar Suchá, UNIPA)

úterý 29. ledna 2008

Zvedáte mi náladu kamarádi!

1. Maho mě dneska na 15 metrů nepoznal a když jsem už na něj mávala velmi usilovně, zavolal na mě: "Sorry, máš účes tak na pětatřicet, jsem tě fakt nepoznal..."

2. Fakt s nikým nechodím!!! Tak se mě na to pořád neptejte! Prostě vezměte na vědomí, že takovej muž, jakýho chci, možná ani neexistuje, a je dost malá pravděpodobnost, že ho potkám. A když bych ho teda jako teoreticky potkala, tak je tu pořád ještě ta možnost, že on nebude chtít mě. Takže nemá smysl se mě ptát co tejden, jestli už s někým nechodím, protože to je, jako byste se mě ptali každej týden, jestli jsem vyhrála milion ve Sportce... NEVYHRÁLA!!! Až vyhraju, jistojistě vás pozvu na... PARTY!:)

3. Chápu, že je hrozný mít 5 zkoušek za týden. My, co máme problém udělat za týden jednu, to hodně rádi slyšíme!



J.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ja ti naladu zvedam rad!
Tucnak krizeny s tulenem

Anonymní řekl(a)...

Ale s náma přece chodíš :-) do sauny...