"Až pochopíme, že se nerodí plod, ale citlivá inteligentní myslící bytost, tedy člověk, až ruce nastavené k práci skloníme, abychom je nabídli k pomoci, až pochopíme, že těhotná se stává bohyní a ve chvíli porodu odchází do svého nitra, kam nikdo nesmí vstoupit, až pochopíme, že jsme jen pozorovatelé, pak jsme porozuměli, co je normální porod."
(Dagmar Suchá, UNIPA)

čtvrtek 18. února 2010

Ha! Tyhle si zaslouží zveřejnění:)

Můj milý /jak se hezky šklebí:!/ a kaplička Matky Boží Veverské.



Myshak miluje tašky:)



"Tu hlínu budu potřebovat. Ještě něco odvez a utrhnu ti..."!



Rozhledna na Malém Chlumu.

Posted by Picasa


PS: Dneska mám volno. Uklidila jsem. Při vynášení popela z kamen jsem uklouzla a spadla přímo na záda - byla to sranda /nechtělo se mi totiž obouvat pohory tak jsem šla v takovejch těch děrovanejch gumovejch pantoflích - dobrej nápad/. Při pokusu zamést verandu jsem se dost zvostra pořezala o kovovej smeták, /který můj milý v zápalu boje kdysi zlomil/ a protože jsem na to zapomněla, chytila jsem ho levou rukou přesně v místě zlomu a tam se mi skřípla kůže... Při tom jsem si uvědomila, že lékárničku s náplastí mám v autě. Šla jsem tedy se zkrvavenou rukou najít auťáka s lékárničkou... V místním koloniálu /2,5x3 m/ jsem utratila 450 Kč. Kamna chytly až napočtvrté. Bereme "moravskou" zeleninu od Tří sudiček /za 200 Kč - pórek, brambory, mrkve, velká kedlubna, zelí, červená řepa, pytlík bio mouky/. Ve staré mikině jsem našla 1200 Kč! Je třeba poslechnout si Baumaxu:)

JO! Odpověděli mi z Rakouska z jedné porodnice u Vídně, kde hledají porodní bábu. A že jim mám zavolat. Kdo ví jak mluvím německy, dostal právě záchvat smíchu:) Držte palce!

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Dave: jen bych chtěl podotknout, že ten houmles u zdi nedělá to, co vypadá, že dělá :)

Lucka řekl(a)...

Jani, držím palce!!!
Dej vědět, jak si dopadla...
Lucka

*janina* řekl(a)...

prave se du zeptat, esi tam dejv chcije. tak dik :)

jano, drzim palce a dej vedet!

Anonymní řekl(a)...

Díky za dobrý příspěvek. Kéž by takových bylo více.


Here is my blog; lyžování v Rakousku